Zaznacz stronę

Slow down

and do it better

Fast food kreatywny?
– To nie nasz styl.

Specjalizujemy się w tworzeniu kontentu dla ściśle określonych branży. Nie piszemy o wszystkim (i o niczym).

Jak pracujemy?

Copywriting

First knowledge, then writing.

Wszelkie treści tworzymy na podstawie merytorycznej wiedzy.

Oferta copywriting:

  • treści lifestylowe – stosujemy model AIDA,
  • treści specjalistyczne – stosujemy materiały naukowe,
  • treści branżowe – stosujemy materiały klienckie.

W oparciu o ustalone frazy, tworzymy ciekawy kontent treści, który czyta się z przyjemnością.

Co zyskujesz?

Artykuły posiadają wartość edukacyjną, co dla branży „slow” jest niezwykle ważne. Uświadamianie klienta jest początkiem rozbudzania w nim nowych potrzeb zakupowych. Dodatkowo buduje się w ten sposób zasięg organiczny. Artykuły, linkujące na stronę klienta z innych witryn, zwiększają szansę na „bycie znalezionym” przez odbiorcę ściśle zainteresowanego zakupem/ skorzystaniem z usługi klienta.

Social media content

Fame without commercial

Budujemy rozpoznawalność marki poprzez tworzenie zasięgu organicznego.

Oferta social media:

  • robimy zdjęcia na potrzeby tworzenia postów/ używamy zasobów klienckich,
  • tworzymy krótkie filmiki na social media,
  • planujemy posty/ wstawiamy je spontanicznie (w zależności od potrzeb klienta),
  • poszukujemy influencerów (np. do współpracy barterowej),
  • namawiamy do aktywności,
  • montujemy trendujące treści pod potrzeby konkretnych kanałów sm,
  • podejmujemy dyskusję (także na innych profilach).

*Skupiamy się na Instagramie. W razie potrzeb wchodzimy także na inne portale społecznościowe.

Co zyskujesz?

Media społecznościowe są kolejnym miejscem, w którym można budować ciekawy, wartościowy kontent. W tym wypadku od standardowych opisów ważniejsze są zdjęcia oraz #hashtagi. To także okazja do wejścia w dyskusję z odbiorcami oraz zachęcania ich bezpośrednio do korzystania z usług klienta. Wówczas nie mówimy o reklamie, lecz badaniu potrzeb influencerów i podrzucaniu im nowych rozwiązań, które ich zaciekawią.

Branże, które obsługujemy

  • kosmetyki naturalne,
  • małe polskie manufaktury,
  • marki, które chcą wejść na rynek polski,
  • marki związane ze zwierzakami (karmy, akcesoria itp)
  • produkty luksusowe (poza futrami naturalnymi),
  • medycyna estetyczna,
  • bio produkty spożywcze,
  • wellness & SPA,
  • odzież sportowa,
  • bielizna,
  • krawiectwo,
  • fitness (odżywki dla sportowców, usługa siłowni, warsztaty jogi itp),
  • slow life (mindfulness, medycyna niekonwencjonalna, ajurweda),
  • gaming, nowoczesne technologie (potrafimy dotrzeć do młodych odbiorców).

Dominika Cianciara-Myga
Founder of Content Slow

oferta content slow

Współpraca?

Napisz do nas, opowiedz o potrzebach swojej marki. Przedstawimy Ci dedykowaną ofertę oraz cennik na każdą poszczególną usługę. Nasza oferta składa się z „klocków”, które odpowiednio możesz dodawać lub odejmować ze swojej promocyjnej budowli. Jesteśmy elastyczni, bo praktykujemy jogę. 😉

Slow znaczy dobrze

 

IMG 2098 1
IMG 7617
IMG 2076 1